Här gör du serviceanmälan för allt som rör det tekniska i och kring din lokal samt säkerhetsteknik som till exempel lås, inbrottslarm och passagesystem. Du kan enkelt följa dina serviceärenden för att se vad som händer genom att logga in med dina personliga inloggningsuppgifter.
Det är också under Mina sidor som du uppdaterar din e-postadress eller telefonnummer, så att vi enkelt kan nå dig om vi har frågor som rör din serviceanmälan.
OBS! tillfälliga problem 23/3
När du felanmäler mark eller byggnad xxxxx-9001 och xxxxx-8001, får du ingen bekräftelse på ärendet och du kan inte se ärendet i "mina felanmälningar", felet är anmält till Vitec.
OBSERVERA
· Vid fara för liv eller egendom ska du alltid ringa 112
· Akuta ärenden anmäls dygnet runt till telefon 08-518 33 633
UNDANTAG
Vissa typer av fel ansvarar verksamheten själv för att åtgärda.
Nedan finns information om vart du vänder dig beroende på vilken typ av felanmälan det gäller.
· Skadedjur
Nomor 0771-122 300
· Hiss
TK Elvator, 0200-88 78 78 (dygnet runt), felanmalan.tkese@thyssenkrupp.com
· Glas
Ryds Glas Stockholm AB, telefon: 08-534 711 50 (dygnet runt)